wz
 
Zpět na aktuality
tvorba map seznam map LAN pařby battlefield kontakt
 

Battlefield 2 – Odemknutí speciálních zbraní v singleplayeru: aktualizace 10. 7. 2006

UPOZORNĚNÍ:
Provedené změny vám rozhodně nebudou fungovat při klasickém online hraní po internetu neboť servery rozpoznají že hra byla modifikována a můžete dostat i BAN tak to zbytečně nedrážděte.

Těmito úpravami jsem zamýšlel zpestřit hru pro singleplayer a nebo pro hraní s kamarády přes LAN, kde budou mít možnost hru modifikovat všichni a nikdo tak nebude v nevýhodě.

Před veškerými změnami zazálohujte originální soubory, v tomto případě postačí zazálohovat celý archiv "Objects_server.zip".

Otevřeme složku:
pro BF2 - C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2
pro BF2 Spec.Forces - C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack
a v ní vyhledáme zip archiv s názvem "Objects_server" který otevřeme např. ve WinRARru.
Tam vyhledáme a otevřeme složku "kits" a v ní nás zajímají složky EU, ch, Mec a US v kterých jsou uloženy soubory s příponou .con s názvy jednotlivých povolání.

PŘÍKLAD ODEMKNUTÍ ZBRANĚ PROVEDENÝ NA US PĚŠÁKOVI
Takže tedy ze zip archivu Objects_server.zip\Kits\US extrahujeme soubor US_Assault.con a odstraníme mu atribut "Jen pro čtení".
Soubor otevřeme v textovém editoru (stačí Notepad) a v něm najdeme řádky "ObjectTemplate.unlockLevel 1" a "ObjectTemplate.unlockLevel 2", které jsou v blocích:

"ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault" a "ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault2" a změníme čísla 1 a 2 za 0 (nulu)

Ovšem POZOR, pokud budeme chtít mít zbraň pouze z prvního kontejneru (některé mi přišly lepší, třeba u medika), nesmíme odemykat druhý kontejner (ponecháme tam dvojku), jinak se nám automaticky nahradí zbraň z druhého kontejneru.

Po odemknutí ještě musíme změnit obrázek zbraně protože jinak by se nám zobrazovala v nabídce výběru povolání nesprávně i když ve hře (v ruce) a v kitu by byla zobrazena správně. Jde tedy spíše jen o kosmetickou úpravu.
Provedeme to takto:

Mezi řádky rem ------------- nahradíme název zbraně za zbraň z bloků "ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault" a nebo "ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault2".

Pro názornost uvádím že nová zbraň má před sebou text: ObjectTemplate.addTemplate a zbraň která bude nahrazena má před sebou text: ObjectTemplate.replaceItem.

Soubor uložíme, nastavíme zpět atribut "Jen ke čtení" a přidáme jej zpět do archivu "Objects_server.zip"

Vypadá to trochu složitě ale je to ve skutečnosti velmi jednoduché jen je potřeba dávat pozor, nic nepokazit a hlavně vše před úpravami zálohovat.

Na závěr uvádím dva kompletní příklady.

Toto je kompletní modifikovaný kit "US_Assault.con" změny jsou zvýrazněny.
ObjectTemplate.create Kit US_Assault
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.kitType Assault
ObjectTemplate.aiTemplate Assault
ObjectTemplate.geometry US_Kits
ObjectTemplate.geometry.kit 5
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 15
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.dropHeadwear helmet
ObjectTemplate.unlockIndex 1
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate sasrif_fn2000 (původně zde bylo: usrif_m203 a týká se jen změny obrázku)
ObjectTemplate.addTemplate sasgr_fn2000 (původně zde bylo: usr_m203 a týká se jen změny obrázku)
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS
ObjectTemplate.addTemplate hgr_smoke
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSAssault
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSAssault2
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_ASSAULT"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Light_Assault_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Light_Assault.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.spottedIcon "Ingame\Player\Icons\Minimap\mini_Soldier.dds"
ObjectTemplate.vehicleHud.abilityIcon "Ingame\Weapons\Icons\Hud\SpecialKitIcons\kevlarVest.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleType 7

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.6

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "infantry_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault
ObjectTemplate.addTemplate usrif_G3A3
ObjectTemplate.replaceItem usrif_m203
Objecttemplate.addTemplate ushgr_m67
ObjectTemplate.replaceItem usrgl_m203
ObjectTemplate.unlockLevel 0 (původně 1)

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSAssault2
ObjectTemplate.addTemplate sasrif_fn2000
ObjectTemplate.replaceItem usrif_m203
ObjectTemplate.replaceItem usrif_G3A3
Objecttemplate.addTemplate sasgr_fn2000
ObjectTemplate.replaceItem usrgl_m203
ObjectTemplate.replaceItem ushgr_m67
ObjectTemplate.addTemplate nshgr_flashbang
Objecttemplate.replaceItem ushgr_smoke
ObjectTemplate.unlockLevel 0 (původně 2)


Toto je kompletní modifikovaný kit "US_Medic.con" kde není odemknut druhý kontejner, změny jsou zvýrazněny.
ObjectTemplate.create Kit US_Medic
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Medic
ObjectTemplate.geometry US_kits
ObjectTemplate.aiTemplate Medic
ObjectTemplate.geometry.kit 1
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 11
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.dropHeadwear helmet
ObjectTemplate.abilityRestoreRate 0.05
ObjectTemplate.abilityInVehicleRadius 7
ObjectTemplate.abilityInVehicleStrength 0.25
ObjectTemplate.abilityInVehicleMaterial 73
ObjectTemplate.unlockIndex 3
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M67
ObjectTemplate.addTemplate medikit
ObjectTemplate.addTemplate defibrillator
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSMedic2
ObjectTemplate.addTemplate usrif_sa80 (původně zde bylo: usrif_m16a2)
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent Ability
ObjectTemplate.ability.hasHealingAbility 1

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_MEDIC"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.spottedIcon "Ingame\Player\Icons\Minimap\mini_Soldier.dds"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleType 7

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:HelpHud ---
ObjectTemplate.createComponent HelpHud
ObjectTemplate.HelpHud.helpStringKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
ObjectTemplate.HelpHud.helpSoundKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
rem ---EndComp ---

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "infantry_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate usrif_sa80
ObjectTemplate.unlockLevel 0 (původně 1)

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSMedic2
ObjectTemplate.addTemplate sasrif_g36e
ObjectTemplate.replaceItem usrif_m16a2
ObjectTemplate.replaceItem
usrif_sa80
ObjectTemplate.unlockLevel 2

Připravil: Heavy

 
 

 

 
Battlefield CZ - Webdesign DeDy 2004–2006, minimální rozlišení 800x600