wz
 
Zpět na aktuality
tvorba map seznam map LAN pařby battlefield kontakt
 

Battlefield 1942 - tvorba map

6. 1. 2005 - Instalátor map Install Creater - díl 3 DeDy
Jak jsem slíbil tak i činím. Dnes si povíme jak instalovat vícejazyčné mapy pro BF1942.

5. 1. 2005 - Instalátor map Install Creater - díl 2 DeDy
Mad Alien mi naprogramoval jednoduchý prográmek pro vytváření instalací map do BF1942. Dílo nejen-že dáváme ke stažení, ale přinášíme podrobný návod jak udělat funkční instalaci tvé mapy.

28. 12. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 12 programování BOTů 3/3 Mad Alien
Je to tu. Běh na dlohé trati je u konce. Poslední a závěrečný díl o tvorbě AI do map pro BFko je hotový. Byl to od Mad Aliena husarský kousek a já mu tímto děkuji za perfektně odvedenou práci.

27. 12. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 11 programování BOTů 2/3 Mad Alien
Druhý článek o programování BOTů do mapy Aberdeen pokračuje tam, kde první díl skončil.

18. 12. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 10 programování BOTů 1/3 Mad Alien
První seznamovací článek o programování BOTů do mapy Aberdeen. Na konci článku získáš funkční mapu v SinglePlayeru a modu COOP.

7. 12. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 9 BOTi a pathfinding 3/3 Mad Alien
Dnešní díl o tvorbě pathfinding uzavírá grafickou část tutoriálu o pohybu BOTů po mapě

30. 11. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 8 BOTi a pathfinding 2/3 Mad Alien
Další díl o tvorbě AI v mapách pokračuje tam, kde skončil předchozí díl. Je to druhé povídání o Pathmaps.

20. 11. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 7 BOTi a pathfinding 1/3 Mad Alien
Po více než 4 měsících se pouštím opět do tvorby BOTů pro SinglePlayer v mých mapách. Mad Alien kompletně překládá anglické tutoriály a já se podle nich učím. Samozřejmě se o ně hodlám podělit a dnes přinášíme první díl o tom, jak do map pro BFko vložit SinglePlayer. Konkrétně o Pathmaps.

25. 8. 2004 - Instalátor map - díl 1 Mad Alien
Mad Alien sepsal první povídání o tom, jak fungují instalátory map do BF1942.

1. 7. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 6 DeDy
Někoho by mohlo zajímat, jaký jsem zvolil postup při malování silnic na terén. Není to nic jednoduchého a ten, kdo opravdu není aspoň středně znalý Photoshopu, bude muset sám zvládnout jeho pokročilé funkce pro dokončení dnešního tutoriálu.

29. 6. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 5 DeDy
Dnešní tutoriál budu věnovat grafickému formátu DDS. Ten kdo nemá nainstalovaný nebo neumí používat program Adobe Photoshop bude muset sám zvládnout jeho základní funkce pro dokončení tutoriálu.

26. 6. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 4 DeDy
Mod Development Toolkit je balík šikovných utilit. Po spuštění si všimni ikony "WinRFA". Tato utilita bude cílem mého článku. Slouží k rozbalení souborů s koncovkou RFA, tedy map pro BFko (ale i zvuků, grafiky, textur, atd.).

11. 6. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 3 DeDy
V dnešním povídání o tvorbě map pro BF1942 se ponoříš do "Archive File Editor", ve kterém se dá změnit několik důležitých aspektů mapy. Cvičení obsahuje jak přidat nahrávací obrázek.

9. 6. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 2DeDy
Hlavním tématem cvičení je vzhled povrchu mapy "Material Mapper". Dolaďovací cvičení mapy Destroyer.

23. 5. 2004 - Tvorba map do BF1942 - díl 1DeDy
První cvičení zahájíme malou námořní bitvou. Mapa (Destroyer) to bude jednoduchá a pro malý počet hráčů.

 
   
Battlefield CZ - Webdesign DeDy 2004–2005, minimální rozlišení 800x600